KREAhuset, Storegade 16-18, 6880 Tarm

Tilbage til webshop

Handelsbetingelser

Disse handelsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på fralagertilliv.dk
Fra Lager til Liv ejes af Kirsten Brun, CVR-nr. 41351772, adresse Storegade 16-18, 6880 Tarm, e-mailadresse kirstenbrun@fralagertilliv.dk 


Betaling og levering

Vi modtager betaling med Maestro, Mastercard kreditkort, Mastercard debetkort, Mobilepay, PayPal, Visa, Visa debet.

Opskrifterne sendes automatisk i PDF format til din e-mailadresse. Det er derfor vigtigt, du sikrer, denne er indtastet korrekt.

Varer pakkes og sendes med GLS indenfor 1-3 hverdage. Med forbehold for sygdom etc. Jeg bestræber mig altid på at pakke og sende hurtigst muligt.

Priserne er angivet i dkk og er inklusiv moms.

Der er ikke fortrydelsesret på digitale strikkeopskrifter. 

Har du ikke modtaget din opskrift, tjek dit spamfilter/junkmail, og kontakt os, hvis den heller ikke findes her.


Fortrolighedspolitik

Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

Fortrydelsesret

Du har som forbruger naturligvis 14 dages fuld returret, gældende fra den dag du modtager pakken med dine varer.  

Hvis du fortryder dit køb skal du inden 14 dage fra modtagelse meddele os dette på mail eller i almindeligt brev.  

Bemærk, at du ikke kan bruge fortrydelsesretten ved at nægte modtagelse eller afhentning i pakkeshop. 

Du kan returnere hele eller dele af din ordre (vær dog opmærksom på, at der ikke kan delfortrydes indenfor vores samlede pakker, så som vores adventskalendere). Men bemærk, at du ikke får refunderet dine leveringsomkostninger, hvis du returnerer dele af din ordre. 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Varens stand, når du sender den retur 

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

Du anbefales at sende varen tilbage i original emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.  

Du hæfter for den forringede værdi af returnerede varer, der bærer præg af skade eller brug. Med udgangspunkt i efterfølgende retningslinjer og en konkret vurdering ansættes værdiforringelsen. Mindre beskadigelse af emballage/banderole – ligger muligvis på omkring 25% værdiforringelse.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker jeg det beløb, du hæfter for.   

Jeg refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (ikke returneringsbeløbet og ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor jeg har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.  

Jeg tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. 

 Jeg kan tilbageholde betalingen indtil jeg har modtaget varen, med mindre du sender mig dokumentation for at have returneret den. 

Varen sendes til:

Kirsten Brun

Storegade 16-18

6880 Tarm

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Returnering på adressen kan ske i butikkens åbningstider - eller efter forudgående aftale.


Reklamationsret

Når du handler hos mig som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb naturligvis. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage, eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Du skal reklamere inden for “rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk at få kvittering for afsendelse, så jeg kan tilbagebetale dine fragtomskostninger. 

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via dette link.
EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - https://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kirstenbrundesigns@gmail.com.